Банки України

День Перемоги

Ти прожила 50 років, а я лише 24. Мені хочеться жити. Адже я так мало зробила! Хочеться жити, щоб громити ненависних фашистів. Вони знущалися наді мною, але я нічого не сказала. Я знаю: замою смерть помстяться мої друзі-партизани. Вони знищують загарбників.

Ну ладно, прощай, моя мила старенька. Як хотілося б подивитися на вас, на тебе, на Зою, милого Женечку, якщо збережіть його, розкажіть йому, яка у нього була тітка. Ну все. Цілую вас всіх і тебе, мою матусю.

Тобі, мила донечка, треба знати, P за що пішла на смерть твоя мама, за що йшли на смерть незліченні тисячіP борців. Ми захищали нашу Батьківщину. Це означає, що я віддаю своє життя за тебе, за твоє майбутнє. І так — все! Ми йдемо на смерть за світле майбутнє і щастя молодого покоління. Я віддаю своє життя, що б ти, мила Роменочка, не знала жахів війни і щоб радість твоєї молодості ніколи не затьмарювала чорна свастика-Силу нам дає впевненість, що наша боротьба справедлива-

Коли ти підростеш, ти так само повинна любити свою Батьківщину і, якщо потрібно, вміти так само боротися за Батьківщину, як це робили я і твоя татко. Мою могилу ти, мила донечка, ніколи не знайдеш. Всіх розстріляних кати скидають в одну загальну яму і порівнюють з землю, щоб ніхто не міг її знайти.

  Кредит з 18 років, онлайн кредит, експрес кредит, швидкий кредит терміново, кредит без застави, кредит без поручителів, заявка на кредит, онлайн заявка на кредит, отримати гроші в кредит

PPPPPPPP Літературно-музична композиція «Клятва Пам’яті» присвячена Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років. Слова віршів і пісень звернені до ветеранів, і найбільш доцільно її подання на шкільному концерті, присвяченому Дню Перемоги. Композиція не присвячено, однак, безпосередньо Дню Перемоги, в ній війна береться цілком, тому її можна також представити на шкільному концерті, присвяченому будь-якому періоду Великої Вітчизняної війни. Центральна ідея композиції — збереження пам’яті у війні, в передачі її від ветеранів до сучасних школярів. Від особи школярів клятва пам’яті дається тим, хто сидів у залі ветеранам.

  Кредит під заставу нерухомості, автомобіля, майна в Ярославлі -

1. У композиції свідомо використовуються вірші і пісні різних років, як правило, мало відомі школярам (їх вивчення не входить до шкільної програми). P Метою такого поєднання є прагнення допомогти учням глибше познайомитися з лірикою, присвяченій Великій Вітчизняній війні.

2. У композиції не згадуються конкретні операції війни, практично немає вказівки на місце і час описуваних подій (за винятком слів «-і рвали над Бугом мости», які також є недостатньо конкретними — можна згадати і оборону фортець на Західному Бузі в 1941 році, і партизанський рух у Білорусі в 1943 році, і Умансько-Ботошанська операцію 1944, в ході якої був форсований Південний Буг). Так створюється цілісний образ війни не як ланцюга стратегічних операцій, а як трагедії учасників війни та їх близьких. Таким є виховне зміст композиції.

  Державна реєстрація іпотеки в силу закону

У композиції використано фрагменти віршів Ю.П. Воронова («Знову війна, знову блокада-»); С.П. Гудзенко («Нас не потрібно жаліти»; Е.Поднаревского («Сірі хати у віконці моєму-»); Л.Молчанова («Тумани над рікою, мов дим-»); К.М. Симонова «22 червня» та ін Деякі рядки віршів змінені для більш яскравого і цільного сприйняття образу. Останній вірш композиції написано ученицею школи. Пісні виконує шкільний хор. Військова форма зразка 1940-их років доповнить образ; інтер’єр на сцені може бути нейтральним, так як вірші та пісні звучать не тільки від обличчя героїв війни, а й від особи сучасних школярів.

Знаходять:

  • Великі вірші присвячені дня Перемоги
Categories: Без рубрики

Comments are closed.